2 maja 2015

Kolejny film dla nastolatek

Tytuł oryginalny: Pitch Perfect
Tytuł polski: Pitch Perfect
Reżyser: Jason Moore
Gatunek: komedia, muzyczny




Na pewnej stronie, która do tej pory wydawała mi się stosunkowo wiarygodna, biorąc pod uwagę mój gust filmowy, zobaczyłam artykuł "8 najlepszych komedii muzycznych ostatnich lat". Pomyślałam- świetnie, wreszcie coś dla mnie. Otóż, nic bardziej mylnego. Powinnam była się domyślić, widząc na 8 miejscu "School of Rock", że coś jest nie halo z tą listą. Jednak trzecie i drugie miejsce zachęciły mnie do obejrzenia zwycięscy tego ranking. Bo skoro Mamma Mia! i Chicago przegrały z jakimś filmem, to musi być dobry film. Gdzie tam. Na pierwszym miejscu znalazł się "Pitch Perfect", idealna komedia dla nastolatek, które nie wymagają wiele od kina. Ja się chyba starzeję, ale nie ujął mnie ani przewidywalny scenariusz ani mdły romansik. Śmiać mi się chciało, kiedy główna bohaterka powiedziała, ze nie lubi filmów, bo mają przewidywalne zakończenia. Nie wiem czy reżyser chciał nam zasugerować, że jego dzieło jest nieprzewidywalne i nigdy nie odgadniemy jak się skończy, czy chciał wpleść takie żarcik sytuacyjny. Nie mam pojęcia, ale jeśli moje pierwsze przypuszczenie jest prawidłowe, to scenarzysta i reżyser chyba rozminęli się po drodze ze swoim celem. Dziwne żarty, typu wymiotowanie ze stresu na scenie czy nazywanie kogoś "tłustą Amy" miało chyba być śmieszne. Dla mnie jednak nie było. Brakowało tutaj tylko kolejnego amanta walczącego o Becky czy tam Becy. Jeden kit. Film przekoloryzowany i oklepany, który unosił się na fali popularności serialu "Glee". 
Beca to outsiderka, marząca o zostaniu profesjonalną Dj-ką. Jednak jej ojciec nie chce o tym słyszeć- wysyła ją na Uczelnię na której wykłada. Tam już pierwszego dnia poznaje Jessego, który podobnie jak ona, ma niesamowity głos. Okazuje się także, że razem będą pracować w radiu studenckim. Wkrótce oboje dołączają do konkurencyjnych grup a capella i stają ze sobą w szranki. 
Nic niezwykłego, prawda? Od razu mówię, że oglądacie na własną odpowiedzialność.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoją opinię!:)