22 czerwca 2014

Cytaty z filmu Czasem Slonce, Czasem Deszcz

1.

Istnieją nie tylko więzy przyjaźni, są więzy, których nie rozumiemy z resztą nie trzeba ich rozumieć. Więzy których nie da się nazwać, można ich jedynie doświadczyć. Więzy pozbawione wszelkich granic i barier; więzy łączące serca, więzy namiętności, więzy miłości.

2.

Jeśli chcesz w życiu stać się kimś. Jeżeli chcesz coś osiągnąć. Jeśli chcesz wygrać.
Słuchaj zawsze głosu serca.
A jeśli Twoje serce milczy, zamknij oczy i pomyśl o swoich rodzicach.
A wtedy pokonasz wszelkie przeszkody, wszystkie trudności znikną, a zwycięstwo będzie twoje!
Tylko Twoje.

3.

Ktoś mi kiedyś powiedział, że przepraszanie nie jest ujmą na honorze, a ten, kto wybacza, jest wielkoduszny.

4.



Serce krwawi, kiedy najbliżsi daleko wyjeżdżają.
- Krwawi jeszcze mocniej, gdy sami oddalają się od siebie.
 
5.
 
Ten którego nie ma, tkwi w mej pamięci. Ten zaś, który jest tuż obok został już zapomniany.

6.

Nie mógł być mój, ponieważ nigdy do mnie nie należał, a moja miłość pozostała niespełniona. Ale zrób coś dla mnie Rahul, spełnij swą miłość.

7.

Matczyne serce pragnie jedynie szczęścia swego syna bez względu na to gdzie on się znajduje. Tylko i wyłącznie jego szczęścia; tylko tego, tylko.
8.

Mąż jest niczym Bóg, bez względu na to co powie czy pomyśli;ma zawsze rację ! To błąd. Jakże więc mąż może stać się Bogiem,przecież Bóg nie popełnia błędów. Mój mąż jest tylko mężem, tylko mężem.

9.

Gość jest na boskich prawach, a Bogu się nie odmawia.

10.

Dlaczego czasem nawet zupełnie obca osoba staje się kimś bliskim;
Dlaczego czasem najbliżsi stają się zupełnie obcy?


1 komentarz:

Wyraź swoją opinię!:)